آکادمی فوق تخصصی هیرکات یلدا رضا زاده

مدل های مو برای صورت گرد

آیا صورت گرد و تپل شما باعث شده همه شما را بامزه و تپلی صدا کنند؟ آیا دوست داشتید به جای تپل شما را جذاب صدا کنند؟ انتخاب مدل مو تاثیر زیادی بر فرم صورت دارد و می تواند آن را باریک تر یا پهن تر نشان دهد. با این مقاله همراه شوید تا بهترین مدل موهای مخصوص صورت گرد را به شما معرفی کند.

صورت گرد: صاف با فرق از کنار

این مدل مو باب کوتاه احساس قدرت در شما ایجاد می کند. مدرن و زیباست و مخصوص افرادیست که می خواهند بدون شینیون ها عجیب و غریب، زیبا باشند. حجم اضافه شده در قسمت ریشه ها باعث کشیده نشان دادن صورت می شود.



آرایش صورت گرد

وسایل مورد نیاز

روش حالت دادن به مو

 

صورت گرد: مدل پیکسی

بهترین مدل موی پیکسی را روی صورت جنیفر گودوین می توانید ببینید. مدل موی پیکسی وقتی با فرق از بغل همراه باشد، صورت را جمع و جورتر نشان می دهد. علاوه بر آن حجمی که به وسیله ی تکه های مو ایجاد می شود، موجب کشیده تر نشان دادن صورت می شود.

 

 

وسایل مورد نیاز

روش حالت دادن به مو

 

صورت گرد: چتری بولد

انتخاب این مدل موی چتری شما را به یک فرد جدید تبدیل می کند و به شما اعتماد به نفسی می دهد که تا به حال نداشته اید. هرچند این لایه های صاف از دو طرف به صورت شما چهارچوب می دهد، اما لبه های چتری آن چشمان شما را شهلاتر نشان می دهد.

 

وسایل مورد نیاز

روش حالت دادن به مو


Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function hasAttributes() on null in /home/haircu/domains/haircut-yalda.ir/public_html/wp-content/plugins/amp/vendor/ampproject/common/src/Dom/Document.php:679 Stack trace: #0 /home/haircu/domains/haircut-yalda.ir/public_html/wp-content/plugins/amp/vendor/ampproject/common/src/Dom/Document.php(410): AmpProject\Dom\Document->normalizeHtmlAttributes() #1 /home/haircu/domains/haircut-yalda.ir/public_html/wp-content/plugins/amp/vendor/ampproject/common/src/Dom/Document.php(347): AmpProject\Dom\Document->loadHTMLFragment('<!doctype html>...', 65540) #2 /home/haircu/domains/haircut-yalda.ir/public_html/wp-content/plugins/amp/vendor/ampproject/common/src/Dom/Document.php(257): AmpProject\Dom\Document->loadHTML('<!doctype html>...') #3 /home/haircu/domains/haircut-yalda.ir/public_html/wp-content/plugins/amp/includes/class-amp-theme-support.php(2002): AmpProject\Dom\Document::fromHtml('<!doctype html>...') #4 /home/haircu/domains/haircut-yalda.ir/public_html/wp-content/plugins/amp/inclu in /home/haircu/domains/haircut-yalda.ir/public_html/wp-content/plugins/amp/vendor/ampproject/common/src/Dom/Document.php on line 679