مدل موی زنانه ۲۰۲۰

مدل های مو برای صورت گرد
فوریه 4, 2020
مدل های مو برای صورت کشیده
فوریه 14, 2020
Show all

مدل مو زنانه ۲۰۲۰ یکی از مواردی است که تاثیر زیادی بر زیبایی چهره افراد دارد به همین دلیل هر فرد باید مدل مویی را انتخاب نماید که متناسب حالت چهره، سن و سال و جنس موی او باشد.

هر ساله تعدادی مدل موی جدید به عنوان مدل موی سال انتخاب می شوند و بازیگران هالیوود از آن مدل ها برای موهای خود استفاده می کنند. این روزها نیز که در حال نزدیک شدن به اواخر سال ۲۰۱۹ و آغاز سال ۲۰۲۰ هستیم سایت های زیادی مدل موهای مختلفی ارائه داده اند و هر کدام ادعا دارند که این ها مدل موی زنانه ۲۰۲۰  هستند.

 

مدل موی زنانه ۲۰۲۰

 

انواع مدل موی زنانه ۲۰۲۰

برای سال ۲۰۲۰ نیز چندین مدل موی شیک و خاص کوتاه و بلند به عنوان مدل موی سال انتخاب شده اند افراد می توانند با توجه به سلیقه و کوتاهی یا بلندی موهای خود از این مدل ها استفاده نمایند. آرایش موی کوتاه زنانه می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد زیرا چهره فرد را خیلی تغییر می دهد و برای آغاز سال جدید می تواند تنوع خوبی باشد.

نکات مهم در انتخاب مدل مو

اگر قصد دارید از میان مدل مو زنانه ۲۰۲۰ یک مدل مو را انتخاب نمایید بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • اگر حالت صورت شما کشیده است و پیشانی بلندی دارید مناسب ترین مدل موهای کوتاه برای شما مدل هایی هستند که مقداری از پیشانی شما را پوشش داده، زیرا موجب می شوند جذاب تر به نظر برسید.
  • برای آن دسته از بانوانی که گردن کوتاه دارند مدل موهای بسیار کوتاه می تواند بسیار مناسب باشد زیرا بخش بیشتری از گردن در معرض دید قرار می گیرد و فرد زیباتر به نظر می رسد. اما افرادی که گردن بلند دارند بهتر است مدلی را انتخاب نمایند که از جلو بلند باشد و بخشی از گردن آن ها را پوشش دهد.
  • اگر حالت صورتتان گرد است و موهای لختی دارید بهتر است از میان مدل موهای بلند مدل های خورد که تا سرشانه هستند انتخاب نمایید. توجه داشته باشید اگرموهای کم پشتی دارید بهتر است از مدل های خورد که حجم موها را کمتر می کند استفاده نکنید.
  • افرادی که موهای نازک و کم پشت دارند بهتر است کوپ های بلند و یکدست را انتخاب نمایند.
  • اگر می خواهید مدل مویی را انتخاب نمایید که سن شما را کمتر نشان دهد بهتر است موهای چتری را امتحان نمایید.
  • اگر حالت صورتتان لوزی، مثلثی و یا ذوزنقی است مدل هایی که موها در آن به سمت بیرون و به صورت تیغتی هستند می تواند انتخاب مناسبی باشد.
  • اگر می خواهید همیشه جذاب باشید بهتر است که انواع مدل موها را امتحان نمایید تا چهره ای یکنواخت و تکراری نداشته باشید. همچنین سعی کنید از همیشه بلند یا کوتاه نگهداشتن موهای خود خودداری نمایید.

روانشناسی و مدل مو زنانه ۲۰۲۰

روانشناسان معتقدند که انتخاب مدل مو زنانه ۲۰۲۰ رابطه مستقیمی با شخصیت افراد دارد و افرادی که مدل موهای کوتاه را می پسندند معمولا افراد منطقی هستند، در حالی که افرادی که موهای بلند را دوست دارند در مقابله با مشکلات و سختی های زندگی موفق تر خواهند بود. همچنین خانم هایی که علاقمند به موهای نیمه بلند هستند اغلب افرادی راستگو و صادق هستند.